Wednesday, August 27, 2008

Taaruf Sdr Azmi b Mohd Baki

Assalaamualaikum dan salam sejahtera.

Nama saya Azmi bin Mohd Baki but they call me 'Azmi power plant' sebab ada beberapa nama Azmi di PPSB pada masa itu yg saya sendiri dah tak ingat nama gelaran masing-masing dan kebetulan dipower plant hanya saya nama Azmi.

Nama isteri Mek Zah bt Jusoh - surirumah sepenuh masa.

Tinggal di balok kuantan setaman dgn. amir saip.Kalau ke kuantan tu sudi-sudilah singgah dirumah kami.

No.19 jalan balok sejahtera.

Taman Balok Jaya.

26100,Balok.

Kuantan.Pahang.

No. tel. 09 - 5834206

HP No. 013 - 2128270

Anak 1 - Luqman - kerja - Shah Alam.

Anak 2 - Imran - Kerja - Kuantan.

Anak 3 - Nurul Husna - Kerja - Kuantan.

Anak 4 - Ghazali - Kerja - Kuantan.

Anak 5 - Nurul Aisyah - belajar - UKM bangi.

Anak 6 - Syumaiyah - belajar - KIPSAS kuantan

Anak 7 - Muhammad - Ting. 4

Anak 8 - Burhanuddin - darjah 6

Masuk process pada tahun 1987 lepas power plant tutup dan keluar PPTSB pada April.1991 menyertai Polypropylene Malaysia Sdn. bhd. sehingga sekarang.

Pencen dalam 2 tahun lagi masih belum fikir apa benda nak buat......retirement program belum pergi lagi.... insyallah akhir tahun ni kot.

ok stakat ni sajalah yg dapat saya tulis....saya doakan kepada semua semuga sehat walfiat dan di berkati Allah selalu dan dijauhi segala mara bahaya.

PLEASE KEEP IN TOUCH EACH OTHERS
'TOGETHER AS ONE' BECAUSE 'WE ARE ONE FAMILY'
Sekian Wassalam

No comments: