Sunday, December 26, 2010

Re-Union PPSB and ex PPSB Veteran

Pada 26 dec 2010 Jam 10pagi - 2 petang berlansungnya perjumpaan sebagai untuk kenangan dan mengeratkan silaturahim kembali bertaut. Alhamdulillah perjumpaan ini selamat diadakan dan berjalan dengan lancar. Kehadiran seramai 33 orang berbanding yang pertama dua tahun lepas hanya 17 orang. Tuan Hj Adzha Kasmuni dan Aashimuddin hampir tidak dikenali malah masing-masing tertanya-tanya siapakah yang baru datang. Ramai diantaranya tidak dapat hadir memandang tugas yang penting. Semuga ianya bukan kali terakhir, diharap akan diadakan perjumpaan susulan, InsyaAllah jika keadaan mengizinkan dan panjang umur dan sehat. Banyak lagi foto-foto akan diuploadkan kemudian.
Banner/backdrop logo PPSB dahulu dan sekarang.
Duduk dari kiri; Tn Hj Khalil Ishak, Omar Ismail, Zulkafli Abd Razak, Tn Hj Ismail M Amin, Harun Pin, Juniwati Husin (VP), Wan Munah Wan Muda, Junaidah, ? dan YM Sharifah ?.
Berdiri dari kiri; Tn Hj Kamsin, Tn Hj Mahmud, Ruslan Sabaran, Muhammad Sulong, Tn Hj Hussain Shaari (Yop), Aashimuddin, Mat Anah Endut, Wan Razalee Wan Abdullah, Azmi, Ghani M Zain, YM Raja Azam, Deva Dass, Nasir Jusoh, M Shuhaimi Daud, Tn Hj Hamzah Mat Hassan, Tn Hj Bahalan Mohad, Rahim, Tn Hj A Rahman Jusoh (man coroy), Saparudin Ghani, Hadzir, Tn Hj Rosli dan M Azmi Marzuki.
Tiada dalam gambar; Tn Hj Adzha dan Nasharudin Nusi.
Gelagat mereka lama tak berjumpa...silap-silap kena 6 tahun penjara kalau macam ni hahahaha
Suasana dewan Kelab Golf dan Rekreaksi Petronas yang baru diubahsuai.
Tn Hj Azhar Kamuni flashback ketika bertugas di PPSB.
Tn Hj Aashimuddin juga mengimbau kembali kenagan lama. Lagi foto sila Album Facebook Zulkafli Abd Razak.

1 comment:

Orangkita said...

Salaam para sahabat PPSB lama.. saya Yacob Ibrahim ex-PPSB safety depart bersama dgn arwah Zul and Rahim. Saya merindui kalian seLepas keluar pada tahun 1998. Saya mendoakan agar semuanya dalam lindungan illahi hendaknya.

Sekiranya ada re-union lagi atau apa apa berita sila hubungi saya di 019-2270663, yacmui@gmail.com dan facebook "yacmui pokpa".