Friday, October 3, 2008

Taaruf Wan Ali B Wan Abdullah


Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera untuk semua kakitangan Petronas Dagangan di LPG Terminal, Kerteh

Saya Wan Ali B Wan Abdullah dan telah 26 tahun berkhidmat dengan PDB. Saya akan bersara pada 25hb November 2008 (2 bulan lagi) walaubagaimanapun saya akan terus bersama denagan kalian menerusi Blog PPTSB. Semoga hubungan kita tidak akan terputus walaupun saya akan menamatkan perkhidmatan tidak lama lagi.

Di bawah merupakan serba-sedikit info tentang family saya.

Ada dilampirkan bersama gambar saya sekeluarga ketika hari raya (feel free to view).

Isteri saya Zubaidah A Rahman (kak dah) sekarang ini bertugas di Klinik Kesihatan Kerteh.

Anak sulong saya Wan Jaida Hazwani W Ali baru saja menamatkan pengajian di UIAM dan kini bertugas di sebuah firma guaman di Kuala Lumpur.

Anak kedua saya Wan Jaida Najmi W Ali kini berkhidmat dengan Jabatan Akauntan Negara.

Anak ketiga saya Wan Zulhilmi W Ali sedang menjalani latihan Industri di PETRONAS Penapisan, Kerteh dan akan tamat pada Oktober ini.

Anak keempat Wan Nor Akmaliah Wan Ali berada dalam tahun dua Fakulti Sains Kemanusiaan di UKM, Bangi

Anak kelima Wan Mohd Syafiq W Ali sedang mengikuti kursus kejuruteraan mekatronik di Johor Bharu dan akan tamat pada Jun 2009

Anak bongsu Wan Hanisah W Ali bakal menduduki peperiksaan SPM pada tahun ini.

Last but not least,….all the best for u guys…dan Selamat Hari Raya Aidilfitri….Maaf Zahir dan Batin sepanjang saya bersama kalian.

Untuk menghubungi saya, di bawah merupakan my recent address :

d/a Kg. Padang Air Deras

Depan Pusat Giatmara Bukit Payong

23400 Marang

Terengganu Darul Iman

Atau

844-B Qrts Kesihatan Kerteh

24300 Kerteh, Kemaman

Terengganu Darul Iman

Phone num : 019-9538134 / 013-9750346

Wan Ali Wan Abdullah

Kerteh LPG Terminal

d/a : PP(T)SB

24300 Kerteh, Kemaman

Terengganu Darul Iman

Tel No : 09 8285055 fax 09-8271705

No comments: