Monday, September 1, 2008

Taaruf Sdr Azmi b Kasim

Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Selamat berpuasa.

Terlebih dulu saya mohon maaf kerana pada hari Anugerah tempuh hari ramai sahabat yang tak sempat saya nak jumpa.

Saya Azmi Kasim, mungkin ada yang kurang familiar dgn saya kerana saya di sana tak sampai 2 tahun dan bertukar ke Petronas

Aviation Subang (tukar suka sama suka dengan Rosli di bahagian Electrical Maint)

Semasa di RMC dan PPSB 1982 di bahagian Electrical Maint. Masa tu Elect Supt Mr Frank dari Belgium/En Naguib Mahfuz, Elect Supv En Zaid Ahmad, dan Elect Team Baharudin Man, Saparudin A Ghani, Yusoff Norbat, A Galim Omar Baki.

Kenangan manis ialah sebelum ke PPSB saya terus berkursus di Kongsberg Norway 1 bulan lebih dalam bidang Gas Turbine KG5

Bersama 10 k/tangan Maintenance. Walaupun belum pernah menjejaki Trengganu sebelum itu.

Saya rasa bangga dan bertuan serta bernasib baik kerana di beri peluang begitu.

Alamat: 738, Taman Senangin

Kelang Lama, 09000 Kulim, Kedah

Tel 04-4892616, Hp 019-4755885

Nama Isteri: NORLELA BT MOHD ISA

Bertugas di Lenbaga Hasil Dalam Negeri, Bukit Mertajam, Penang.

Anak 1 Dr Nordiyana bertugas di Hospital Tunku Fauziah, Kangar baru 1 bulan bekerja

Bekas student UM

Anak 2 Emylia Hana Sekarang di UiTM, Shah Alam. Tahun 2 dalam bidang Akaun.

Anak 3 Mohd Rasyad Ruzaini masih darjah 4 di Sek Kbg Jalan Baharu, Prai.

Kerjaya - Dari PPSB bertukar ke PDB- Subang Aviation Depot Jan 1984.

1992- bertukar sebagai Unit Bergerak di, PDB Pejabat Wilayah Utara

1994- 2006-Bhg Maintenance , Retail Engineering Dept

2006-sekarang- Bhg Project , Retail Engineering Dept, Wilayah Utara. Coverage area Perlis, Kedah, Penang dan Perak

Mengawasi Projek Petronas Service Station baru, di Utara.

Dalam Engineering ni saya kerap ke KLCC. Macam2 lah meeting Task Force … maklumlah HQ di KLCC.

Kalau umur panjang insyaallah 2012 pencen lah mencapai 55 th.

Dan tak fikir apa2 lagi.. dok saja kot. Tenguk lah kalau anak buka Klinik bolih la saya join.

Itu saja daripada saya, saya doakan semoga sihat dan di berkati Allah.

No comments: